2010. március 20., szombat

Henrik, az okos lány

A Mátyásos képregénypályázatra készült, Az okos lány című képregényért Henrik megkapta a legjobb mangának járó oklevelet 2008-ban a képregényfesztiválion, amit valami miatt én vettem át helyette, és azóta is  maradt nálam.  Ennek kapcsán évődtünk is egyet anno az MKA blog kommentjei között:

"aszpeti írta...
Jaja, egyébként Henrik tényleg lenyomott egyszer egy csapat 12 évest, aztán pedig egy csapat 12 éves mangást. :)
HH: Henrik a hős! :D
És még a legjobb mangás oklevelét le is nyúltam, szóval utóbbit bizonyítani sem tudja. :)


Névtelen írta...
Nálad van gecc?
Mikor akartál vele zsarolni, amikor már megtört öregember leszek? :-D"

Azért csak kárpótolta magát valamivel...

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

HAHA!

Ezt amúgy Kendrától kaptam :-D
Azt hiszem nekem is megvan még otthon valahol !! :-D

H

Pádi írta...

De legalább megjelent. :)
Ami azért nagy büszkeség.
Én akkor még nem kérkedhettem ezzel.