2010. március 23., kedd

Zigizebra - második menet

Előkerült ez is... A Zigizebra: Csendkirály kapcsán említettem, hogy ugyanazon az apropón készült egy másik képregény is, melynek rajzolója Hromkó "szinsziti" István volt. Elveszett, és megkerült, úgyhogy most ezt is prezentálom. Figyelem, első közlés...



/A második buborék elején természetesen felesleges
 a "már", nyilván véletlenül került bele,
 én azonban kiszerkeszteni sajnos nem tudom. :( /




Zigizebra
szöveg: Árva-Szabó Péter
rajz: Hromkó István

5 megjegyzés:

Ágoston NB írta...

Zsír!

czben írta...

Ebből a szerencsétlen zebrás alapötletből két épkézláb forgatót kihozni, már ez szép teljesítmény.:) Egyébként nem rossz ez se, csak Hromkó rajzai kevesek nekem picit. Tök jó ez a különleges stílus, csak sokszor nincs fedezete, vagyis jó lenne, ha nem csak ilyenben nyomná.

skarface írta...

"Nem csak ilyenbe nyomom."

czben írta...

Gondolom, de ami eddig hozzám eljutott tőled (ez meg a Múzeum), az ilyen stílusú. A töltényes(?) képregényed nekem nincs meg, de mintha a mintaoldalak alapján ott is ilyesmi lett volna. Tehát nyitott vagyok a más stílusú munkáidra is!

skarface írta...

Ezek itt az enyémek, vagy legalább is rajzolóként benne van a kezem.
http://vizcomic.blogspot.com/