2009. december 25., péntek

Dalí és az idő

Az egész megint Henrikkel kezdődött. :)
Az úgy volt, hogy sikeresen pályáztunk 2008-ban az EKF felkészülés jegyében kiírt Pécs-patchwork pályázaton (erről az egészről majd máskor), aminek következtében meghívást kaptunk egy 3 napos workshopra, amire végül csak én tudtam elmenni (erről bővebben szintén máskor, megér egy jó alapos bejegyzést).
A workshop célja az volt, hogy két belga képregény alkotó Jean-Luc Cornette és Karo instruálásával 3 nap alatt készítsenek el a résztvevők egy-egy rövid képregényt, melynek a témája az "idő".
Mivel én voltam az egyetlen, aki teljesen híján volt bármiféle rajzkészségnek, ezért bár a forgatókönyvet és a vázlatokat megcsináltam, a képregény mégse készült el.
Aztán egy jó fél év elteltével (szintén Henrik közbenjárásával) megismerkedtem Matheika Gáborral, aki vállalta a két oldal megrajzolását, a végeredmény pedig a Panel 2. képregényes különszámába lett utólag befűzve. :)







Dalí és az idő
Ötlet: Árva-Szabó Péter
Rajz: Matheika Gábor


Nincsenek megjegyzések: