2009. december 20., vasárnap

Három kívánság

Régi adósságom ez a cucc, olyan régi, hogy még én magam is elfelejtettem.
Még valamikor 2007 nyarán keresett meg Kemenes Tomi azzal, hogy egy horror antológiát tervez, és kéne bele pár rövid, ütős, ponyvaképregény. Az antológiából végül nem lett semmi, az a néhány forgatókönyv, amit írtam, pedig a fiókban maradt végleg.
Annyi eredménye azonban mégiscsak volt a dolognak, hogy a horror témán agyaltam egy pár hónapig, és végül készült egy rövidke forgatókönyv, amihez sikerült is találnom rajzolót Pomper Zoli személyében. Hogy aztán vele hogyan került szóba ez az egész, azt már nem is tudom, de vélhetően egy börzén állhattunk le dumálni erről, tekintve, hogy már évek óta asztalszomszédok vagyunk. De még az is lehet, hogy nem börze, hanem feszt volt... Mindegy is.
Lényeg a lényeg, hogy Zoli megrajzolta szép lassan ezt a három oldalt, aztán nem lett vele semmi. 2008 volt már mire előbb Atinál, majd Kendránál kötött ki egy kis digitális utómunkálatra, és szövegbeírásra, majd aztán megint porosodott jó ideig a vinyómon, mire a múlt héten véletlenül rábukkantam.
Ha pedig egyszer már elindítottam a blogot, úgy gondoltam, végre itt az ideje leközölni ezt a kis szösszenetet is.
Ezúton is köszönöm a Résztvevők munkáját!

HÁROM KÍVÁNSÁG












Ja igen, az alapötlet, azt hiszem, Henriké volt, úgyhogy közönet neki is ezért. Meg neki amúgy is.

Nincsenek megjegyzések: